Înapoi la blog

Bună ziua lume

Publicat pe 16.01.2025
De Echipa SCRIB

Bine ați venit pe blogul nostru! Aceasta este prima noastră postare.

Bună ziua lume

Bine ați venit pe blogul SCRIB! Suntem entuziasmați să împărtășim călătoria noastră cu voi.

Aceasta este prima noastră postare pe blog și nu am putea fi mai bucuroși să începem. Iată ce puteți aștepta de la blogul nostru:

Ce vom acoperi

  • Actualizări de produs: Rămâneți la curent cu cele mai recente funcționalități și îmbunătățiri ale SCRIB Desktop și SCRIB Web
  • Perspective HR și salarizare: Sfaturi și bune practici pentru gestionarea resurselor umane și salarizării în România
  • Știri din industrie: Cele mai recente dezvoltări în tehnologia HR și legislația muncii din România
  • Cultura companiei: Priviri din culise asupra echipei și valorilor noastre

Misiunea noastră

La SCRIB, ne-am angajat să simplificăm procesele HR și de salarizare pentru companiile românești. Soluțiile noastre software sunt concepute pentru a:

  • Se integra perfect cu REGES Online
  • Furniza calcule salariale precise și configurabile
  • Oferi portaluri prietenoase pentru angajați
  • Asigura conformitatea cu legile muncii din România

Rămâneți conectați

Vom posta actualizări regulate, așa că asigurați-vă că reveniți des sau abonați-vă la newsletter-ul nostru pentru a rămâne la curent.

Vă mulțumim că vă alăturați nouă în această călătorie!


Echipa SCRIB

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

FAQ - Întrebări și răspunsuri

Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre soluțiile noastre de HR și payroll.

Asistența se face de L-V între orele 10:00 AM – 06:00 PM mai puțin zilele libere legale.
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează printr-un serviciu dedicat. La intrarea în SCRIB Desktop dacă există update pentru versiunea dumneavoastră se va face automat sau după intrarea în aplicație se poate apela din meniu ROBIT\Update SCRIB. La lansarea aplicației UPDATER se va descărca și se va instala ultima versiune de SCRIB indiferent de versiunea curent instalată.
Baza de date este actualizată prin procesul de update. De fapt, update-ul presupune actualizarea licenței (parametrii de licență, module și opțiuni), a aplicației SCRIB (fișierele aplicației) și a bazei de date.
Aplicația SCRIB Desktop se instaleaza cu un model de calcul cu un set de parametrii de baza. În funcție de editia licentiata si de necesitățile dumneavoastră, în procesul de implementare și în continuare prin sistemul de asistență, se vor adăuga parametrii noi sau se va modifica începând cu luna si anul formula de calcul pentru fiecare parametru în parte.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de: acces companii, acces la datele angajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii, acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora, acces la introducerea și actualizarea datelor, acces la vizualizarea rapoartelor, acces la vizualizarea și actualizarea proceselor. Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.
SCRIB desktop este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress 'Telerik'. SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core 2.1 MVC.
Pentru aplicația SCRIB conectarea la baza de date se poate face cu WindowsAuthentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință. Pentru SCRIB Web EDP conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Aceasta aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
Asistența se face de L-V între orele 10:00 AM – 06:00 PM mai puțin zilele libere legale.
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează printr-un serviciu dedicat. La intrarea în SCRIB Desktop dacă există update pentru versiunea dumneavoastră se va face automat sau după intrarea în aplicație se poate apela din meniu ROBIT\Update SCRIB. La lansarea aplicației UPDATER se va descărca și se va instala ultima versiune de SCRIB indiferent de versiunea curent instalată.
Baza de date este actualizată prin procesul de update. De fapt, update-ul presupune actualizarea licenței (parametrii de licență, module și opțiuni), a aplicației SCRIB (fișierele aplicației) și a bazei de date.
Aplicația SCRIB Desktop se instaleaza cu un model de calcul cu un set de parametrii de baza. În funcție de editia licentiata si de necesitățile dumneavoastră, în procesul de implementare și în continuare prin sistemul de asistență, se vor adăuga parametrii noi sau se va modifica începând cu luna si anul formula de calcul pentru fiecare parametru în parte.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de: acces companii, acces la datele angajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii, acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora, acces la introducerea și actualizarea datelor, acces la vizualizarea rapoartelor, acces la vizualizarea și actualizarea proceselor. Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.
SCRIB desktop este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress 'Telerik'. SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core 2.1 MVC.
Pentru aplicația SCRIB conectarea la baza de date se poate face cu WindowsAuthentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință. Pentru SCRIB Web EDP conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Aceasta aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
Da, se pot importa date din baza de date a aplicației Revisal HG500-2011. Datele importate sunt datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora.
Da, se pot importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră
Asiguram import pentru toate datele din aplicație. În principiu, toate importurilor se fac din fișiere .XLSX cu formate prestabilite care sunt puse la dispoziție direct in aplicație.
Da, la crearea unei societati noi in aplicatia SCRIB Desktop se vor importa datele legate de angajati si ultima stare a contractelor active sau suspendate din fisierele exportate de pe platforma REGES Online.
Da, ROBITE este certificata pentru a putea depune date prin API in portalul REGES Online. Orice actiune facuta pe contracte in SCRIB Desktop este transmisa ulterior in REGES Online si se va inregistra si raspunsul primit in legatura cu fiecare transmitere in parte.
După instalarea bazei de date, pentru a instala aplicația SCRIB pe un calculator puteți apela la serviciul nostru de asistență sau vă livrăm un kit de instalare.
În general baza de date o instalăm noi. În condiții mai stricte de securitate putem să asistăm instalarea ei și configurarea în funcție de nivelul de securitate dorit.
Având în vedere că aplicația rulează în cloud-ul dumneavoastră, pentru instalarea și mentenanță acesteia se va face deployment direct de către noi sau se va livra un pachet cu ajutorul căruia veți face update dumneavoastră.
Prețul aplicației SCRIB are la bază mai multe informații. Principalii parametrii care sunt luați în calcul atunci când facem o ofertă sunt: Numărul de angajați din payroll, Numarul de utilizatori, Numarul de companii, Modulele licențiate și opțiunile acestora. Există două variante de licențiere și anume Cumpărare (licență) sau Inchiriere (licențiere).
Aplicația SCRIB Web EDP se închiriază pe baza unui abonament lunar. Având în vedere complexitatea modurilor de conectare la aceasta, în funcție de contextul AD-ul (Active Directory) fiecaruia, pentru a face o ofertă de preț avem nevoie de mai multe informații iar pentru aceasta vă rugam să ne contactați.

Mai ai întrebări?

Contactează-ne pentru mai multe detalii
ÎNCEPE CU SCRIB

Cumpără acum o ediție de SCRIB Desktop și primești mai mult decât te aștepți

Fiecare ediție dispune de un generator de rapoarte eficient, un set de documente esențiale pentru activitatea de HR și capacitatea de a personaliza modul de calcul salarial conform necesităților specifice.

Update automat inclus • Configurare completă • Suport tehnic specializat • Asistență cu răspuns în 24 de ore