SCRIB DESKTOP

Toate caracteristicile SCRIB în detaliu

SCRIB este o aplicație de HR și salarizare / payroll construită cu cele mai noi tehnologii de programare, ce asigură evidența de personal și calculul salariilor pentru companii medii și mari.

S
STABIL
C
CONFIGURABIL
R
RAPID
I
INTUITIV
B
BAZAT PE PROCESE

Despre SCRIB

Flexibilitatea este dată de cele 3 ediții ale aplicației SCRIB, care oferă o gamă largă de configurări, atât prin opțiunile disponibile, cât și prin configurarea modului de calcul al drepturilor, reținerilor și viramentelor (contribuțiilor) la nivel de societate. Conceptele care stau la baza aplicației SCRIB sunt originale și se bazează pe procese pentru introducerea, modificarea și calcularea datelor, astfel încât acestea să fie tot timpul valide.

Import de Date

SCRIB oferă multiple modalități de import pentru a facilita tranziția de la alte sisteme și pentru integrarea cu sisteme externe.

REGES Online prin API

La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora din baza de date a aplicației REGES Online.

RVS

Fișiere .RVS

La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră.

XLSX

Fișiere .XLSX

La implementare se vor importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .XLSX pus la dispoziție de dumneavoastră.

Generare de Documente

SCRIB automatizează generarea documentelor HR și oferă suport pentru semnarea digitală și arhivarea acestora.

Documente din Activitatea de Personal

SCRIB generează și salvează în baza de date documentele în funcție de acțiunea făcută. De exemplu, în cazul acțiunii de angajare se va genera Contractul Individual de Munca, în cazul acțiunii de încetare a contractului de muncă se va genera Decizia de încetare.

Generare Fișier .RVS pentru REGES

În procesul de generare a fișierului .RVS aveți posibilitatea să selectați care dintre operațiile noi făcute asupra contractelor doriți să le transmiteți în REGES Online. Mai mult, aplicația SCRIB permite afișarea diferențelor între două transmiteri succesive.

Semnătură și Arhivare Digitală

Parteneriat cu certSIGN pentru semnarea și arhivarea digitală a documentelor cu valoare legală.

DocSign - Semnare Digitală

DocSign este o aplicație web dezvoltată de ROBITE care vă permite să semnați digital orice document generat din SCRIB. Semnarea este implementată cu un grad ridicat de securitate, prin autentificare în doi pași (cu doi factori): parola solicitată în momentul autentificării și codul unic de autorizare transmis prin SMS.

DocArchive - Arhivare Digitală

DocArchive este o aplicație web care preia documentele semnate digital în DocSign și le trimite în serviciul de arhivare digitală al certSIGN pentru păstrare pe termen lung cu valoare legală.

Calcul Salarial și Contracte

Sistemul avansat de calcul salarial și gestionare a contractelor oferă flexibilitate maximă și acuratețe în calculele de salarizare.

Contracte Multiple pe Angajat

SCRIB permite introducerea și urmărirea mai multor contracte pe un angajat în paralel. SCRIB gestionează fiecare contract în parte, cu istoric, și face calculul de rețineri o singură dată pentru toate drepturile salariale lunare aferente acestora.

Schimbări în Timpul Lunii

SCRIB permite schimbarea datelor din contract ce țin de calculul de salarizare în timpul lunii, ori de câte ori este nevoie, fără griji legate de calcularea drepturilor, reținerilor, viramentelor și a generării declarațiilor ce trebuie întocmite.

100% Configurabil

Modul de calcul este configurabil atât la nivelul drepturilor și reținerilor, cât și la nivelul viramentelor (contribuțiilor). Numărul variabilelor este nelimitat pentru calcularea drepturilor, reținerilor și viramentelor (taxelor), fiind specific fiecărei companii.

Funcții Avansate

SCRIB oferă funcții avansate pentru gestionarea proceselor HR și optimizarea experienței utilizatorului.

Management Istoric de Date

Faptul că toate datele importante ținute în aplicație sunt cu management istoric atestă exactitatea informațiilor furnizate de SCRIB. Numele și prenumele angajatului, adresa angajatului, atributele și datele de salarizare ale angajatului sunt păstrate cu istoric.

Sistem de Mesaje

Sistemul de mesaje avertizează utilizatorii asupra unor validări sau evenimente întâmplate. Mesajele sunt de trei tipuri: avertizare, critice sau informative. Mesajele de tip informativ se vor afișa în funcție de nivelul și experiența utilizatorului.

Controlat prin Procese

Procesul este controlul de bază a aplicației SCRIB la nivelul interfeței cu utilizatorul. Cu ajutorul proceselor, utilizatorul are o imagine de ansamblu asupra datelor introduse în aplicație și a calculelor efectuate la nivelul fiecărei luni.

Notificări

Notificările sunt adăugate la finalul fiecărei acțiuni legate de contract și sunt afișate în interfața aplicației pe o perioada predefinită. Aplicația afișează notificări despre acțiunile pe care trebuie să le faceți.

Control Acces și Permisiuni

Intrarea în aplicație se face cu Utilizator și Parolă. Pentru fiecare utilizator se pot seta drepturi de acces la societăți, locuri de activitate, procese și permisiuni pentru introducerea de date și vizualizarea sub formă de rapoarte.

Experiență Utilizator Adaptabilă

SCRIB tratează utilizatorii în funcție de nivelul acestora, astfel încât, după ce aplicația este cunoscută bine, utilizatorul nu mai pierde timp cu confirmarea unor acțiuni evidente.

Generator de Rapoarte Propriu

Sistemul avansat de generare a rapoartelor oferă flexibilitate completă în organizarea și exportul datelor.

Câmpuri Personalizabile

Pentru fiecare tip de raport există un set de câmpuri (coloane) ce pot fi incluse în raport. Generatorul de rapoarte vă permite să setați pentru fiecare tip de raport un număr nelimitat de formate (layout-uri) în care să organizați datele.

Export Multiplu

Odată setat un format, puteți vizualiza și tipări raportul, exporta sau trimite pe e-mail în format XLSX, PDF, CSV, XLS, RTF, TIFF, MHTML, XPS.

Formule Complexe

Pentru toate edițiile există posibilitatea de a adăuga coloane noi în raport care să conțină formule de calcul complexe pentru analize detaliate.

Grupare Avansată

Cu ajutorul generatorului de rapoarte puteți obține cu ușurință centralizatoare prin gruparea datelor și stabilirea funcțiilor dorite pe fiecare coloană în centralizator.

Filtrare Nelimitată

Modalitatea de filtrare a datelor incluse în raport este nelimitată, având în vedere că pentru fiecare coloană se poate activa un filtru.

Formatare Vizuală

Pentru o vizualizare cât mai clară a datelor puteți să formatați în culori celulele sau rândurile care respectă anumite validări.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

FAQ - Întrebări și răspunsuri

Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre soluțiile noastre de HR și payroll.

Asistența se face de L-V între orele 10:00 AM – 06:00 PM mai puțin zilele libere legale.
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează printr-un serviciu dedicat. La intrarea în SCRIB Desktop dacă există update pentru versiunea dumneavoastră se va face automat sau după intrarea în aplicație se poate apela din meniu ROBIT\Update SCRIB. La lansarea aplicației UPDATER se va descărca și se va instala ultima versiune de SCRIB indiferent de versiunea curent instalată.
Baza de date este actualizată prin procesul de update. De fapt, update-ul presupune actualizarea licenței (parametrii de licență, module și opțiuni), a aplicației SCRIB (fișierele aplicației) și a bazei de date.
Aplicația SCRIB Desktop se instaleaza cu un model de calcul cu un set de parametrii de baza. În funcție de editia licentiata si de necesitățile dumneavoastră, în procesul de implementare și în continuare prin sistemul de asistență, se vor adăuga parametrii noi sau se va modifica începând cu luna si anul formula de calcul pentru fiecare parametru în parte.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de: acces companii, acces la datele angajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii, acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora, acces la introducerea și actualizarea datelor, acces la vizualizarea rapoartelor, acces la vizualizarea și actualizarea proceselor. Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.
SCRIB desktop este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress 'Telerik'. SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core 2.1 MVC.
Pentru aplicația SCRIB conectarea la baza de date se poate face cu WindowsAuthentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință. Pentru SCRIB Web EDP conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Aceasta aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
Asistența se face de L-V între orele 10:00 AM – 06:00 PM mai puțin zilele libere legale.
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează printr-un serviciu dedicat. La intrarea în SCRIB Desktop dacă există update pentru versiunea dumneavoastră se va face automat sau după intrarea în aplicație se poate apela din meniu ROBIT\Update SCRIB. La lansarea aplicației UPDATER se va descărca și se va instala ultima versiune de SCRIB indiferent de versiunea curent instalată.
Baza de date este actualizată prin procesul de update. De fapt, update-ul presupune actualizarea licenței (parametrii de licență, module și opțiuni), a aplicației SCRIB (fișierele aplicației) și a bazei de date.
Aplicația SCRIB Desktop se instaleaza cu un model de calcul cu un set de parametrii de baza. În funcție de editia licentiata si de necesitățile dumneavoastră, în procesul de implementare și în continuare prin sistemul de asistență, se vor adăuga parametrii noi sau se va modifica începând cu luna si anul formula de calcul pentru fiecare parametru în parte.
Fiecare utilizator deține permisiuni stricte la nivel de: acces companii, acces la datele angajaților din locurile de activitate din cadrul fiecărei companii, acces la datele angajaților în funcție de nivelul acestora, acces la introducerea și actualizarea datelor, acces la vizualizarea rapoartelor, acces la vizualizarea și actualizarea proceselor. Toate aceste permisiuni le puteți seta dumneavoastră cu un utilizator de tip Admin sau le putem administra noi în cadrul programului de asistență.
SCRIB desktop este o aplicație Windows {.NET Framework} scrisă în C#. Pentru dezvoltarea interfețelor grafice (UI) folosim componente furnizate de Progress 'Telerik'. SCRIB Web EDP (Employee Digital Portal) este o aplicație web construită folosind framework-ul ASP.NET Core 2.1 MVC.
Pentru aplicația SCRIB conectarea la baza de date se poate face cu WindowsAuthentication sau cu un utilizator declarat în ConnectionString, în funcție de preferință. Pentru SCRIB Web EDP conectarea se face prin autentificare SSO cu AD-ul (Active Directory) companiei. Aceasta aplicație utilizează IdentityServer4 și funcționează ca furnizor OpenID Connect pentru aplicațiile web dezvoltate.
Aplicația SCRIB folosește Microsoft SQL Server versiunea 2022 sau o versiune mai nouă.
Da, se pot importa date din baza de date a aplicației Revisal HG500-2011. Datele importate sunt datele angajatorului, datele personale ale angajaților și istoricul de contracte al acestora.
Da, se pot importa datele angajatorului, datele personale ale angajaților și ultima stare a contractului pentru fiecare angajat din fișierul .RVS pus la dispoziție de dumneavoastră
Asiguram import pentru toate datele din aplicație. În principiu, toate importurilor se fac din fișiere .XLSX cu formate prestabilite care sunt puse la dispoziție direct in aplicație.
Da, la crearea unei societati noi in aplicatia SCRIB Desktop se vor importa datele legate de angajati si ultima stare a contractelor active sau suspendate din fisierele exportate de pe platforma REGES Online.
Da, ROBITE este certificata pentru a putea depune date prin API in portalul REGES Online. Orice actiune facuta pe contracte in SCRIB Desktop este transmisa ulterior in REGES Online si se va inregistra si raspunsul primit in legatura cu fiecare transmitere in parte.
După instalarea bazei de date, pentru a instala aplicația SCRIB pe un calculator puteți apela la serviciul nostru de asistență sau vă livrăm un kit de instalare.
În general baza de date o instalăm noi. În condiții mai stricte de securitate putem să asistăm instalarea ei și configurarea în funcție de nivelul de securitate dorit.
Având în vedere că aplicația rulează în cloud-ul dumneavoastră, pentru instalarea și mentenanță acesteia se va face deployment direct de către noi sau se va livra un pachet cu ajutorul căruia veți face update dumneavoastră.
Prețul aplicației SCRIB are la bază mai multe informații. Principalii parametrii care sunt luați în calcul atunci când facem o ofertă sunt: Numărul de angajați din payroll, Numarul de utilizatori, Numarul de companii, Modulele licențiate și opțiunile acestora. Există două variante de licențiere și anume Cumpărare (licență) sau Inchiriere (licențiere).
Aplicația SCRIB Web EDP se închiriază pe baza unui abonament lunar. Având în vedere complexitatea modurilor de conectare la aceasta, în funcție de contextul AD-ul (Active Directory) fiecaruia, pentru a face o ofertă de preț avem nevoie de mai multe informații iar pentru aceasta vă rugam să ne contactați.

Mai ai întrebări?

Contactează-ne pentru mai multe detalii
ÎNCEPE CU SCRIB

Cumpără acum o ediție de SCRIB Desktop și primești mai mult decât te aștepți

Fiecare ediție dispune de un generator de rapoarte eficient, un set de documente esențiale pentru activitatea de HR și capacitatea de a personaliza modul de calcul salarial conform necesităților specifice.

Update automat inclus • Configurare completă • Suport tehnic specializat • Asistență cu răspuns în 24 de ore