Soluție completă pentru gestionarea resurselor umane și calculul salarial. Adaptată perfect nevoilor companiei tale.
Opțiuni edițiiSCRIB îți oferă un editor modern, similar cu Word, pentru a adapta ușor documentele HR la nevoile companiei tale:
Configurează orice logică salarială fără limite:
Creezi rapoarte exact cum vrei:
Aplicația SCRIB Desktop se actualizează automat în momentul în care este deschisă.
Implementarea este rapidă deoarece oferim import total de date din fișiere [.XLSX].
Help-ul și procedurile vă sunt oferite direct în aplicație, în funcție de context.
Aplicația SCRIB Desktop este o aplicație Windows .NET Framework construită cu ultimele tehnologii Microsoft pentru performanță și fiabilitate maximă.
Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre soluțiile noastre de HR și payroll.
Fiecare ediție dispune de un generator de rapoarte eficient, un set de documente esențiale pentru activitatea de HR și capacitatea de a personaliza modul de calcul salarial conform necesităților specifice.
Update automat inclus • Configurare completă • Suport tehnic specializat • Asistență cu răspuns în 24 de ore